CULTURA ORGANIZAŢIONALĂ

Valori promovate în şcoala noastră:

Curajul – a avea puterea de a face ceea ce este bine şi de a-şi urma propria conştiinţă.

Judecata înţeleaptă – a defini şi a înţelege scopurile valoroase şi a stabili priorităţile; a gândi prin prisma consecinţelor acţiunilor şi a fundamenta deciziile pe înţelepciunea practică.

Integritatea – a avea puterea interioară de a spune adevărul, de a acţiona onest în gând şi în faptă.

Bunătatea a arăta grijă şi compasiune, prietenie şi generozitate faţă de ceilalţi.

Perseverenţa – a fi consecvent şi a găsi puterea de a merge mai departe în ciuda dificultăţilor, a eşecurilor personale.

Respectul – a arăta consideraţie faţă de oameni, faţă de autorităţi, faţă de proprietate şi, nu în ultimul rând, faţă de propria persoană.

Responsabilitatea – a duce la îndeplinire cu consecvenţă obligaţiile care revin fiecăruia, asumarea răspunderii pentru propriile acţiuni.

Autodisciplina – a avea control asupra propriilor acţiuni, cuvinte, dorinţe împulsuri şi a avea un comportament adecvat oricărei situaţii; a da tot ce ai mai bun în orice împrejurare.

Toate cadrele didactice au obligaţia morală şi profesională să îşi organizeze lecţiile şi activităţile extraşcolare  în aşa fel  încât să formeze elevi  care să fie în stare:

  • să-şi cunoască propria valoare;
  •  să încerce să se autodepăşească;
  • să gândească independent;
  • să-şi rezolve singuri problemele;
  • să-şi planifice sarcini şi să le îndeplinească;
  • să înveţe să se protejeze singuri.
  • să comunice în mod eficient cu ceilalţi.

Desigur, pentru a putea să formeze aceste competenţe elevilor, toate cadrele didactice din şcoala noastră trebuie să facă dovada prin activitatea de zi cu zi că le au ei înşişi.